Nu med ipod :)

Ja, så faldt jeg i, efter at have levet med gadget tørke i længere tid, og en stigende kedsomhed på løbeturen, opdagede jeg i sidste uge at Apple havde frigivet nye ipods. Og der blev vejet lidt for og imod, men efter en tur i storcentret, stod jeg lige pludselig som lammet i Fona(ja ja, jeg ved godt jeg kan få den billigere på nettet, etc etc) MEN DEN DRAGEDE, med knejten i hånden følte jeg mig trukket mod montren, hvor salgsekspedient allerede havde opdaget drageriet, og villigt fortalte at de lige havde fået de nye modeller hjem, *Savle mode on*, og de var villige til at sælge dem !!. Hvad skulle jeg gøre jeg var prisgivet. Så det blev til en Ipod Nano 8Gb, + lige en oplader, og en FM-Radio til, og en del cash fattigere, dragede jeg derfra. Hjem og lege med Itunes, overføre musik, og for mit eget vedkommende en masse lækre podcasts på turen. Så er nu jeg et lykkeligere og mere komplet menneske !!, og jeg håber aldrig jeg går hen og bliver materialistisk !! 🙂 Her er billederne af vidunderet 🙂

Lææker lille tingest :), og den er nu testet af på den første løbetur, som forløb med ugens podcast af Harddisken fra DR 🙂

One thought on “Nu med ipod :)

Skriv et svar

