Juleshopping på nettet

Jeg hader shopping !!!, ved (næsten) ikke noget værre, i hvertfald hvis det ikke drejer sig om gadget shopping, en tur i en tøjbutik kan gøre mig i dårligt humør i flere timer. Så netop derfor glæder jeg mig aldrig til det årlige gave indkøb, dette er vokset til astronomiske 22 gaver i år,  hvoraf jeg står for indkøbet af ca. halvdelen. Det sjove er vel at jeg elsker at give en god gave, man får det godt af at finde en gave som folk bliver glade af, og jeg elsker at købe gave til mine børn, elsker at se glæden :), tror faktisk at med alderen bliver det, den største glæde. Så i år skulle det være, der skal netshoppes skal der, og det lykkede faktisk, i løbet af ca ½ time havde jeg på 3 forskellige netshops købt over halvdelen af de gaver jeg skulle have, og de er også alle ankommet, sikke en fornøjelse, nu kan jeg koncentrere mig om at finde den gode gave, uden at blive i dårligt humør af at stresse rundt i julehandlen !! weee, nu skal jeg bare finde resten, og den famøse GAVEN til den bedre halvdel mangler endnu, men mon ikke hun ønsker sig lidt gode gadgets(NOT!!) ; Så her ser i en tilfreds juleshopper, og man kan ligeee få sig en kop kaffe samtidig, det er jo smukt, glade dejlige jul

 

/Anders

Skriv et svar

