Installing and configuring Sharepoint Technology

Min første session her på Sharepoint 2007 konferencen, handlede om de ændringer der er sket siden SPS2003. Og der er mange, jeg håber at de ligger slides online nu her. Også har jeg selvfølgelig glemt mit usb kabel så jeg ikke kan få billeder ud af mit aldrende Canon A70. Så de lovede billeder må vente til jeg finder/låner mig et usb kabel.

Var en glimrende præsentation, af en rigtig dygtig fordragsholder, der omhandlede som titlen siger hvordan Sharepoint kan installeres, og hvordan den konfigureres. Sharepoint er stadig i 2 lag, der findes WSS(Windows Sharepoint Services) og MOSS(Microsoft Office Sharepoint Server).  Som er det lag som lægges ovenpå. Der er gjort meget ud af at simplicere den til tider ret kluntede og  mildest talt meget spredte administration af SPS2003. Alt konfiguration er samlet nu, og ligger i klart definerede grupper. Er en masse detaljer som jeg måske vil belyse senere :).

Skriv et svar

