Den ultimative Toaster

Så en historie på digg.com omkring den ultimative toaster til børnefamilien med små piratsyge drenge/piger. Læg mærke til Brødet, den skal simpelthen opdrives, tror Ældste drengen vil nominere mig til årets far hvis jeg er i stand til at skaffe denne :).

Kan allerede forestille mig begejstringen ved morgenbordet, hvis vi altså spiste toast der.

Hvad er der ellers sket, jeg er kommet hjem fra Sharepoint konferencen i Berlin, som var en rigtig god oplevelse. Eneste dårlige jeg kan sige, var mange problemer med det trådløse, men det sker altid når der er mange mennesker. Trådløs er en skodteknologi. Ellers var det en rigtig god oplevelse. Microsoft har skabt en monster i den nye Sharepoint. Så tror vi tager den en bid af gangen nu, med nogle afgrænsede projekter, indtil der er fuld styr på teknologien.

Mine billeder fra konferencen kan i se i sidebaren, alle ligger public på min 23hq account :). Blev ikke til så mange. Og så til sidst lige et par billeder mere fra Toasteren I kan se dem via billedbaren i siden.

/Anders

Skriv et svar

