Lets do battle, Twitter vs Jaiku

De to ovenstående er en slags ultra miniblogs, de du gør er sådan at besvare spørgsmålet, hvad laver du nu ? på max 140 karakterer ca, ideen er sådan ok, jeg kan lave en presence, jeg behøver ikke at skrive lange blogposts, ihverfald virker det ikke så krævende. Gider dog ikke på deres respektive websites, så det skal have integration til min wordpress, der skal være noget så jeg både kan poste og vise det på min blog her. So it begins 🙂 til at starte med adder jeg begge så får vi se. Godnat og sov godt

Skulle du selv få lyst, så der der links her

Twitter

Jaiku

/Anders 🙂

Update: Kampen er aflyst indtil jeg får en ny server med PHP 5 installeret, da begge plugins kræver dette for at virke med min WordPress.

Skriv et svar

