Writers block :)

Eller en skrive blokering.

Sjovt nok, sidste gang jeg var herinde, var sidste år, ser ud til at den primære årsag til denne blog er ønskeseddel :). Så den store blogging er det nok ikke blevet til, det er heller ikke blevet til ret meget twitter, identica friend feed etc. Er det fordi man opdager at man har for travlt i hverdagen ?? Egentlig ikke har noget interessant at sige, eller hvad er det. Jeg kan se mit fætter Jens Keis, drive en fremragende blog, manden er jo god til at skrive. Så jeg tror jeg hopper tilbage til mine rødder her 🙂 Tech stuff, det er det jeg er god til, det har min interesse !!. Så vi ses til et godt nyt tech-år i 2011. Måske !!

Skriv et svar

